Photobooth Huren Aalst

Aalst is een prachtige stad gelegen in Oost-Vlaanderen, België, met een rijke geschiedenis die teruggaat tot de middeleeuwen. De stad heeft veel te bieden en is dé plek om uw volgende evenement te organiseren. Een van de beste manieren om herinneringen vast te leggen op jouw evenement in Aalst is door het huren van een photobooth of 360 videobooth.

fotobooth groepsfoto bedrijfsevent

De beste keuze booth van Aalst.

Onze photobooths zijn niet alleen hoog kwalitatief maar zijn ook helemaal gepersonaliseerd.  We bieden o.a. verschillende thema’s, aangepaste mailings, strookjes of postkaart formaat als fotostrips. Helemaal aangepast aan jouw evenement. Photobooths zijn geschikt voor alle soorten evenementen, van bruiloften en verjaardagsfeestjes tot bedrijfsevenementen en beurzen. Urenlang entertainment en herinneringen maken voor uw gasten, wat het perfect maakt voor evenementen met een grote groep.

Nog een grote extra, gratis levering tot in Aalst, neem dus zeker contact met ons op, we maken graag uw volgende event een groot succes. 📸

Uitstekend
Gebaseerd op 31 recensies
Anouk Burny
Anouk Burny
2023-10-23
We hired a photobooth for our event and it was an absolute succes. Quick and clear communication in advance, very friendly and accommodating support onsite. Would definitely recommend for all types of events.
Julie Loubry
Julie Loubry
2023-10-12
Leuke videobooth aan een heel mooie prijs. De bezoekers van de Zwijsen Academy vonden dit een leuke herinnering aan het evenement.
Nathalie
Nathalie
2023-10-02
Benjamin,heeft ons uit de nood geholpen! Zodat wij op ons trouwfeest toch een photoboot hadden. Hij heeft er alles aan gedaan. Voor ons was hij onze reddende engel! Niks als lof over zijn service. Nog eens een DIKKE,DIKKE MERCI
gerda peeters
gerda peeters
2023-09-13
samenwerken met Benjamin is geweldig. Wij hadden een fotobooth een inern bedrijfsevenement. Service is super, duidelijke communicatie, op maat gemaakte achtergronden zijn zoals ze moeten. Gepersonaliseerde foto's in een mum van tijd in je mailbox. Zeker voor herhaling vatbaar !
Anuvind Saj
Anuvind Saj
2023-09-06
Excellent service. The photobooth was a big highlight to our event. Everyone enjoyed it a lot. Thanks to Benjamin, he was very supportive during the whole process of booking, adding custom graphics, placement etc. We would definitely recommend this.
binu george
binu george
2023-09-05
Super 🤝🤝🤝🤝🤝
anand bnair
anand bnair
2023-09-05
It was a fabulous experience and must required for a festive season.. love it
Prajith Kumar
Prajith Kumar
2023-09-05
Benjamin is very professional and takes care of every single request. The photobooth was one of the major highlights of the Kairali Belgium Onam 2023 festival. Everyone enjoyed it the most. Thanks Benjamin for all the help and support.

Veelgestelde vragen

PHOTOBOOTH HUREN IN AALST

Moeten we de photobooth zelf komen ophalen?

Wij brengen, testen & zetten de photobooth klaar op uw locatie, we spreken samen het moment af wanneer de ophaling best gebeurd nadat jullie mooie herinneringen gemaakt zijn. 📸

Kan ik last-minute nog een photobooth boeken in Aalst?

Jazeker, al kunnen we niet garanderen dat we nog een photobooth ter beschikking hebben last-minute. Neem best contact op dan bekijken we nog snel dat we alles kunnen regelen om jouw event top te maken. Denk alvast na over het gewenste design voor de fotoprints zodat we dit goed voor je kunnen voorbereiden.

Leveren jullie gratis in en rondom Aalst?

Ja, wij leveren, zetten de photobooth klaar en komen ze weer ophalen op afspraak inclusief onze prijs voor Aalst en locaties rondom Aalst zoals o.a. Affligem, Ninove of Ronse.

Welke locaties in Aalst zijn geschikt voor een photobooth?

Er zijn talloze plaatsen in of rondom Aalst om uw event te organiseren + geschikt voor onze photobooth zoals feestzalen, restaurants, een concreet leuk voorbeeld van locatie in de buurt van Aalst: ”De Montil” gelegen te Affligem ideaal voor een trouwfeest of bedrijfsevent.

Hoeveel plek heeft de photobooth nodig?

Onze photobooth neemt niet heel veel plek in maar best voorzie je een ruimte van 1,5 meter breedte en 2,5 meter lengte voor de ideale photobooth ervaring op jouw event.

Zorgen jullie voor aangepaste attributen en fotoprints?

Ieder evenement is uniek daarom passen we onze hele photobooth zoveel mogelijk aan per event. Zoals attributen-props in het thema van uw event tot de fotoprints met een leuk design nét zoals jij dat wenst.