10 Redenen om onze Photobooth te Huren voor een Bedrijfsevent in Antwerpen

Foto bedrijfsfeest met photobooth

Het organiseren van een bedrijfsevent in Antwerpen kan een uitdaging zijn. Om er zeker van te zijn dat uw gasten een geweldige tijd hebben, is het belangrijk om activiteiten te organiseren die leuk en interactief zijn. Een photobooth is de perfecte manier om uw gasten te vermaken en tegelijkertijd een leuk aandenken aan het evenement te bieden. Hier zijn 10 redenen waarom u een photobooth moet huren voor uw bedrijfsevent in Antwerpen.

1.Het is een unieke manier om uw bedrijf te laten opvallen. Met een photobooth kunt u originele foto’s maken die uw bedrijf vertegenwoordigen. Deze foto’s kunnen gebruikt worden voor promotiemateriaal, zoals posters of flyers.

2. Uw gasten zullen een leuke tijd hebben. Met een photobooth kunnen uw gasten zich verkleden met verschillende accessoires, knutselen met verschillende achtergronden en zelfs kiezen voor een kleurthema.

3. U kunt er zeker van zijn dat uw gasten een aandenken aan het evenement hebben. De gasten kunnen hun foto’s mee naar huis nemen of ze kunnen direct worden gedeeld via sociale media.

4. U kunt de foto’s gebruiken voor promotie. De foto’s kunnen worden gebruikt op uw website, sociale media en andere marketingmiddelen.

5. U kunt de foto’s personaliseren. U kunt de foto’s personaliseren met uw bedrijfslogo, bedrijfsnaam of andere informatie.

6. U kunt kiezen uit verschillende opties. U kunt kiezen uit een aantal verschillende opties, zoals printen, e-mailen, delen op sociale media, enz.

7. U krijgt professionele kwaliteit. Met onze photobooth krijgt u de beste kwaliteit foto’s, die perfect zullen passen bij uw bedrijfsevent.

8. U kunt de photobooth in een kleine ruimte plaatsen. De photobooth is redelijk klein en compact, dus u kunt hem gemakkelijk plaatsen in een kleine ruimte van 2mx2m.

9. U kunt de photobooth gemakkelijk bedienen. De photobooth is volledig geautomatiseerd en is gemakkelijk te bedienen.

10. Onze photobooth is een automatische fotograaf die onbeperkt instant herinneringen print.

Uitstekend
Gebaseerd op 31 recensies
Anouk Burny
Anouk Burny
2023-10-23
We hired a photobooth for our event and it was an absolute succes. Quick and clear communication in advance, very friendly and accommodating support onsite. Would definitely recommend for all types of events.
Julie Loubry
Julie Loubry
2023-10-12
Leuke videobooth aan een heel mooie prijs. De bezoekers van de Zwijsen Academy vonden dit een leuke herinnering aan het evenement.
Nathalie
Nathalie
2023-10-02
Benjamin,heeft ons uit de nood geholpen! Zodat wij op ons trouwfeest toch een photoboot hadden. Hij heeft er alles aan gedaan. Voor ons was hij onze reddende engel! Niks als lof over zijn service. Nog eens een DIKKE,DIKKE MERCI
gerda peeters
gerda peeters
2023-09-13
samenwerken met Benjamin is geweldig. Wij hadden een fotobooth een inern bedrijfsevenement. Service is super, duidelijke communicatie, op maat gemaakte achtergronden zijn zoals ze moeten. Gepersonaliseerde foto's in een mum van tijd in je mailbox. Zeker voor herhaling vatbaar !
Anuvind Saj
Anuvind Saj
2023-09-06
Excellent service. The photobooth was a big highlight to our event. Everyone enjoyed it a lot. Thanks to Benjamin, he was very supportive during the whole process of booking, adding custom graphics, placement etc. We would definitely recommend this.
binu george
binu george
2023-09-05
Super 🤝🤝🤝🤝🤝
anand bnair
anand bnair
2023-09-05
It was a fabulous experience and must required for a festive season.. love it
Prajith Kumar
Prajith Kumar
2023-09-05
Benjamin is very professional and takes care of every single request. The photobooth was one of the major highlights of the Kairali Belgium Onam 2023 festival. Everyone enjoyed it the most. Thanks Benjamin for all the help and support.

Lees meer

More Updates